« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Przyjęcie protokołu z sesji LIX/2024.

3. Podjęcie uchwał:

c) w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Jawor i jej jednostkom podległym oraz warunki dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazanie organu uprawnionego do udzielania tych ulg- druk LX-445-24;

d) w sprawie przystąpienia Gminy Jawor do konkursu projektów w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027, w ramach działania FENX.02.04 Adaptacja do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom; typ projektu: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/rozwiązań opartych na przyrodzie (Nabór nr: FENX.02.04-IW.01-002/23)- druk nr LX-441-24;

e) w sprawie udzielenia dotacji w roku 2024 na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków położonych na terenie Gminy Jawor - druk nr LX-442-24;

4. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli początkujących, mianowanych i dyplomowanych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Jawor za rok 2023.

5. Sprawozdanie z pracy Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Jaworze za okres trwania kadencji 2018-2024.

6. Sprawozdanie z pracy Komisji Gospodarki i Rozwoju MIasta Rady Miejskiej w Jaworze za okres trwania kadencji 2018-2024.

7. Sprawozdanie z pracy Komisji Edukacji Rady Miejskiej w Jaworze za okres trwania kadencji 2018-2024.

8. Sprawozdanie z pracy Komisji Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Jaworze za okres trwania kadencji 2018-2024.

9. Sprawozdanie z pracy Komisji Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Jaworze za okres trwania kadencji 2018-2024.

10. Sprawozdanie z pracy Komisji Rodziny, Zdrowia i Polityki Społecznej Rady Miejskiej w Jaworze za okres trwania kadencji 2018-2024.

11. Informacja Przewodniczącego Rady o zgłoszonych interpelacjach, zapytaniach.

12. Sprawy różne.

13. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej